Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

15 Μαίου 20...

                            "Hearts are wild things that's why our ribs are cages"

Αν έπρεπε να συνοψίσω την κατάσταση σε φορτία λέξεων θα επέλεγα αυτές : είμαι ευτυχισμένη . Είναι ένα από εκείνα τα κομμάτια της ζωής που - όχι δεν πήρες το όσκαρ , δεν πήρες προαγωγή , δεν σε θαύμασαν χιλιάδες άτομα μέσα σε μία νύχτα - αλλά που νιώθεις γεμάτος από μέσα . Είναι εκείνη η στιγμή που τα πρωινά καθόμαστε στον καναπέ βλέποντας παιδικά και μου ζεσταίνεις τις πατούσες. Είναι όταν στην πιο άκυρη στιγμή λες το ανέκδοτο ( και πόσο όμορφα λες τα ανέκδοτα ) που άκουσες και τα υστερικά μου γέλια αντηχούν μέσα στο δωμάτιο .
    Ναι , εκείνες ακριβώς τις στιγμές κοιτάω τριγύρω και βλέπω με μάτια αλλιώτικα τον κόσμο .
 Τα χρώματα , τα τραγούδια , το φεγγάρι αποκτούν πιο όμορφη όψη τότε . Σκέφτομαι πως κάπως έτσι πρέπει να είναι ο παράδεισος . Μετά το ξανασκέφτομαι και γελάω . Πότε έγινα εγώ τόσο μελό ; Ο παράδεισος και κουραφέξαλα . Σβήνω με μια σκούπα τις σκέψεις περί παραδείσου και αφήνω την εικόνα του να  δημιουργηθεί στο μυαλό μου , όπως κάποτε διυλίστηκε μέσα από μία σχισμή τριών χιλιοστών της ίριδας .
  Με αυτόν τον τρόπο τον βλέπω ολόκληρο ' με τις εσοχές και τις εξοχές του , τα φώτα και τις σκιάσεις . Με αυτά τα τόσο απλά υλικά συντίθεται κάτι τόσο σύνθετο και ωραίο . Κάτι που μαθαίνω να αγαπάω κάθε μέρα και από λίγο . Είναι κάτι παραπάνω από ιδέα . Έχει σάρκα και οστά. Είναι μία ψυχή όχι δική μου αλλά από εμένα . Είναι ο Άγγελος που έχω το προνόμιο να προσθέτω δίπλα στο όνομά του αντωνυμίες . Ο  Άγγελός μου ... Τί οργανωμένο που παρουσιάζεται το χάος όταν μπορώ και τονίζω αυτό το μου !
   Για να προλάβω ταμπέλες όπως " κτητικότητα" το  " μου " αυτό λειτουργεί περισσότερο ως επιφώνημα παρά ωs αντωνυμία . Είναι εκείνη η χαρά που αποκτάς όταν καταλαβαίνεις πως μια ψυχή δεν σου ανήκει και όμως είναι φτιαγμένη από το ίδιο υλικό με την δικιά σου . Εκπλήσσεσαι με την συγγένεια . Εγώ , τουλάχιστον, έμεινα άναυδη στο θέαμα .
    Δεν έχω τίποτα άλλο να γράψω . Νομίζω πως τις ενδιάμεσες λέξεις τις καταλάβατε . Πηγαίνω να χωθώ κάτω από την κουβέρτα τώρα , είναι η σειρά μου να ζεστάνω τα πόδια του .


   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου